بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محدودیت ترافیکی بولوار ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم
سرخط خبرها

کوچه شهید فولادی ۱۰ بازگشایی شد

  • کد خبر: ۲۰۰۹۴
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸
کوچه شهید فولادی ۱۰ بازگشایی شد
شهردار مشهد در پست اینستاگرامی خود از بازگشایی کوچه شهید فولادی ۱۰ با همکاری خرد جمعی خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد رضا کلایی شهردار مشهد در این پست ایستاگرامی گفت: چند وقت قبل که به اتفاق همکاران در حال بازدید از شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بودیم یکی از اهالی اصرار کرد که به کوچه شهید فولادی ١٠ برویم.
 
وی اظهار داشت: این شهروند خیلی اصرار کرد و با اینکه عجله داشتیم رفتیم؛ دراین کوچه یک مشکل بزرگ سال‌ها و دهه‌ها بود که وجود داشت و شیب کوچه به سمت انتها باعث می‌شد تا با یک بارش بارون و یا برف، رفت و آمد اهالی محله کاملا مختل شده و منازل دچار آبگرفتگی بشوند.

وی افزود:گفتند ماجرا از این قرار است که دو ملک در انتهای کوچه وجود دارد و عدم رضایت یکی از صاحبان این ملک‌ها باعث شده تا این کوچه بن‌بست باقی بماند و صاحب ملک در طول این سال‌ها به هیچ وجه رضایت نداده است.
وی گفت: من پیشنهاد کردم که همه ما و بزرگان محله و شهردار منطقه و ... جمع بشویم و با گفتگو مساله را حل کنیم. بسیاری از اهالی پرخاش کردند و گفتند به فکر مردم نیستید وگرنه تا حالا باید با بولدوزر خانه‌ای که سر راه بود رو خراب میکردید.
وی ادامه داد:  حتی یک درگیری فیزیکی جزئی هم  رخ داد که کتک خور ماجرا من بودم. رفتیم و روی همه پرخاشگران رو بوسیدیم (هنوز کرونا نیامده بود) و گفتگو کردیم و گفتگو کردیم و .... سرانجام با همراهی همه مالک رضایت داد و خانه را خریدیم و دیروز مسیر باز شد.
 
وی یادآور شد: دو نکته در این ماجرا برای من خیلی مهم بود: اول این‌که درسته مناطق حاشیه_شهر مشکلات بزرگ و پرشماری دارند و این مساله به نظر شما شاید خیلی کوچک بیاد، اما امید دارم در زمان باقیمانده و با کمک مردم_مشهد در قالب همین الگو خیلی از مشکلات این مناطق حل بشود
 
شهردار مشهد گفت:هرچند حل بعضی از مشکلات از دسترس مدیریت شهری خارج هست و نیاز به اجماع درون استانی دارد که این روز‌ها اوضاعمان از این نطر عالی است.

کلایی خاطر نشان کرد: دوم اینکه با رفع مشکلات پروژه‌هایی کوچک مثل این ماجرا یا موضوع بزرگ‌تری مثل بولوار نماز، بیشتر به این نتیجه می‌رسم که گفتگو می‌تواندبن بست‌ها رو به نفع مردم بشکند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->